28.05.2014

014. La la la... ~ Notka Tematyczna

   
Notka jak notka... Myślałam że lepiej mi pójdzie xd Tymczasem w ogóle nie miałam pomysłu. Prezentuję Wam więc to, co nazbierało się od początku maja (już nawet mi niektóre się nie podobają XD).A ja w owej chwili siedzę w domu, łeb mi pęka - tak jest, dopadł mnie syndrom nudy, u mnie powszechnie znany jako choroba. Nienawidzę być chora. Cały czas się źle czuje, nie tryskam jak to zwykle energią, no i oczywiście zaległości w szkole... Ale są też plusy! Jestem na 100% pewna że do piątku skończę Zdradzoną, soł zabiorę się za Wybraną :3 Do tego obejrzę sobie kilka odcinków TVD (zazwyczaj oglądam po jednym na dzień, bo na więcej nie starcza mi czasu).  A dziś łażąc bezczynnie po domu, znalazłam książkę - Angielski pacjent. Zapowiada się ciekawie, także wkrótce się i za nią wezmę :) Koniec roku zbliża się nieubłaganie, więc trzeba poprawić trochę ocenek. Szczerze? Kiedy obudziłam się dziś rano, i spojrzałam na kalendarz, zaczęłam się śmiać. Niecałe dwadzieścia dni chodzenia do szkoły, i wreszcie koniec! (liczone bez weekendów i świąt). Tymczasem nie przynudzam, a przechodzę do części graficznej ;)

Zamówienie dla Chloe Horan :
 
   
 
 



Jak tak teraz patrzę na ten drugi i trzeci nagłówek, to aż się wstydzę że je dodałam... No ale yolo. Myślałam że wyjdzie tego więcej - przepraszam, brak weny :C W pracach tych występują książki takie jak Harry Potter, Niezgodna, Igrzyska Śmierci, Pamiętniki Wampirów, Percy Jackson i Wichrowe Wzgórza. Mimo że w planach miałam ich o wiele więcej, wyszło tyle, ile wyszło. Do której z prac chcielibyście plik PSD bądź tutioral? Czekam na Wasze komentarze!
xoxo 

5 komentarzy:

  1. Jejuuu *.*
    Jest piękny! Śliczny, serio <3
    Mam tylko takie pytanko, czy byłaby możliwość jakoś bardziej uwidocznić bluzkę Emily, a przyciemnić te listy? Bo wygląda trochę tak jakby tam była sama jej głowa xd
    Jeśli nie to w porządku, i tak mi się mega podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nieszczęście nie zapisałam go w PSD a od razu jako PNG :/ Kurcze blade, mogłabym pokombinować, ale wyszłoby pewnie gorzej :<

      Usuń
  2. life is a little liar
    kożystam z textur małych i baz do ikon do bloga http://rockmenowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korzystam*
      Fajnie, że Ci się podobają :)
      Pozdrawiam ;*
      xxx

      Usuń
  3. Ja pikolo...wszystko co kochamy najbardziej ^^ ; Pamiętniki, Igrzyska, Potter, Niezgodna, Percy <3 Mdleję...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by Impressole