13.06.2014

017. Things we lost...

Cześć, Hej, Witam, YOLO! Totalna jazda na piosenkę powyżej <3 Znacie ten moment, kiedy jedziecie na konkurs by poskakać na skakance, a wychodzi z tego ok. 3 km biegu przez całe miasto? Bo ja tak XD Beznadziejny dzień :/ Ta pogoda mnie dobija. Deszcz, deszcz, słońce, wiatr, BURZA BURZA BURZA, słońce. Ciśnienie skacze, a jestem w tych kwestiach wrażliwa :C Tak strasznie mało dodatków, tak strasznie przepraszam! Niby koniec roku, ale jednak tyle do roboty, ech xd Mam nadzieję że jutro pogoda się ustatkuje, bo nie mam zamiaru zepsuć sobie wyjazdu na Gwiazd Naszych Wina :3. Co mam dla Was? Jakiś plik PSD, 2 nagłówki (przepraszam za nie, ale coś z nimi musiałam zrobić), ikonki, kilka baz, paletę kolorów i sygnaturkę.


   
   
 
Pozdereczki! <3 xoxo

3 komentarze:

  1. Jako że nikt nie chce komentować, to ja się wcisnę. ;)
    Więc ... Bardzo podobają mi się ikonki, są naprawdę ciekawe. Moje są wręcz nudne, dlatego też lubię oglądać je w wykonaniu innych i podziwiać. Na sygnaturce brakuje mi czegoś. Nie wiem czego. Z nagłówków wybieram drugi, pomimo skromnego napisu po lewej. Jego kolorystyka jest zachwycająca. Na pierwszym nagłówku moje wątpliwości budzą postacie, a dokładnie ta najniżej -jakby ktoś ją rozciągnął...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta postać w nagłówku też mnie zaczęła denerwować... Trochę ją zmieniłam ;) Dzięki za uwagi :*
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Obie wiemy, że nie znam się na grafice xDD Ale dla mnie jesteś miszczem świata <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by Impressole