31.03.2014

002. It's were my demons hide...


Poniedziałek poniedziałkiem, początek tygodnia musi zacząć się dobrze :) Jutro, w czwartek i piątek mam wolne, więc jeżeli macie jakieś propozycje to pisać, na pewno zrobię :D 

A dziś, tak se przeglądając insta, wzięło mnie natchnęło! Przygotowałam dla Was kilka takich se oto przykładowych portretów, co oczywiście świadczy o tym, że będzie można takowe u mnie zamówić :3

Szczerzę powiem Wam, że kocham czarno-białe zdjęcia, portrety, w ogóle wszystko!:D Delikatne, stonowane i przede wszystkim z kontrastem ♥ Czego chcieć więcej :) 


                            


Oprócz portretów zrobiłam takie se coś, for meine koleżanka :)


Momento i opcja zamawiania portretów będzie w regulaminie :P 

POZDRO :* xoxooxox


1 komentarz:

Obserwatorzy

Szablon by Impressole